onsdag 12 maj 2010

Vi möttes av en slump, och började prata. Vi pratade lite till. Vi gick fram till baren och köpte oss varsin öl. Han stod bakom mig och la armen om mig, med handen på bardisken. Jag tvekade, men jag tog hans hand. Jag hade aldrig förut träffat honom men jag tog hans hand, jag kände att han var nått speciellt. Han greppade min hand med. Vi gick och satte oss. Vi pratade och dansade, hela natten tillsammans. Vi kysstes. Vi tog varandras nr och gick tillsammans i kylan. Hans skjuts stod och väntade men han brydde sig inte. Vi höll varandra i handen och fast det var massa minusgrader så var jag helt varm. Han var ju så himla fin. Till slut fick vi lov att gå åt varsit håll. Jag kom hem, la mig i sängen och var precis påväg att somna. Det plingade till i mobilen..det var från honom. Han skrev att han hade haft den bästa kvällen på länge med mig, sen skrev han godnatt.
Han fortsatte att höra av sig. Vi smsade med varandra varje dag, och skrev godnatt till varandra varje kväll. Men jag förstod inte hur nån så fantastisk människa som honom kunde vilja vara med mig. Jag trodde bara att han lekte med mina känslor. Men det visade sig att det inte var så. Han ville något mer, han ville ha mig. Mig. Det är vi nu, och det har varit det i ett par månader. Fast det känns som det varit det mycket mycket längre. För vi har träffats flera gånger i veckan ända sen första gången vi sågs. Och jag är så lycklig, så lycklig för att jag får vara din!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar