måndag 14 juni 2010

Förlåt för att jag har varit lite frånvarande, men jag har varit upptagen. Jag har haft världens bästa helg med världens bästa människor och en massa kärlek på det.
Vi stod där på dansgolvet, du och jag, och dansade tätt tätt intill varandra när orden "Jag älskar dig ----" kom ur min mun. Dom bara kom, för det var just så jag kände då, att fan va jag älskar honom! Och orden ur hans mun "Jag älskar dig också, väldigt väldigt mycket" träffade rätt i hjärtat. Just då, just där var jag utan att tveka världens lyckligaste.
Men nu nån dag senare ser jag att Hon skrivit till honom, nästan precis den stund vi sa dom där orden till varandra. Det var inget speciellt, bara en helt vanlig fråga. Men jag vill inte, jag vill inte att han ska ha kontakt med henne. Jag tror det kallas svartsjuka, men jag vill verkligen inte! Jag får så ont i magen..

1 kommentar: